ACE Mobility Jaarverslag 2019

In 2019 heeft ACE Mobility verschillende initiatieven opgezet om de knowhow voor de automotive industrie te ontwikkelen. Dit in nauwe samenwerking met haar industriële partners en met de drie automotive-hogescholen. Door onderwijs en onderzoek te koppelen aan (industriële) praktijk, wil ACE de beschikbare knowhow verder valideren. ACE slaagde erin verschillende (nieuwe) activiteiten succesvol te organiseren: zo werden er 33 workshops georganiseerd bij bedrijven voor automotive studenten, meer dan 1200 studenten bezochten de carrièredag, een strategische studie over de toekomst van de automotive industrie werd uitgevoerd door KPMG, een uitgebreid onderzoeksprogramma werd opgezet, internationale projecten werden gestart in Polen, in de VS en verder, de ACE Futureday werd opgezet als een jaarlijks evenement en er werd een nieuwe huisstijl ontwikkeld.

Met al deze activiteiten hebben we onze slogan nog duidelijker uitgewerkt: "Together we create the future of mobility."

Klik hier voor ons jaarverslag.